dokument inifrån.

Försökte utan resultat lägga upp denna bildserie igår....internet ni vet!
Vad som hände sen var detta...
Älskar detta stället,där de bakar nudlar framför ens ögo,heter det ens så,de gör nudlar i alla fall,det gör de föresten på en massa ställen så dett stället behöver inte känna sig speciellt,förutomatt jag älskar de som arbetar här!
Och nudlarna då.
Sedan var det väl inte mer med det.
Jag såg detta med!
Och kom på att jag var i akvarietunneln igen,det går inte att ta ett enda kort i Kina utan att det är någon annan som kommerin och tar ett kort samtidigt i bilden!
Såhär!!!
Dokumentationen som pågår överallt dygnets alla timmar,med egna händer eller selfiepinnehänder är helt omfattande,förmodligen kommer mannen med köttyxan lägga ned den senare och ta upp sin kamera och gå ut och ta ett kort på de där Rättikorna...
Det är svindlande att tänka på hur mycket bildmaterial det kommer finnas i framtiden från just denna tid.
ÄÄh jag tänker inte på det särskilt mycket i och för sig...nu ska jag försöka boka en tågbijett till Beijing,får känslor av att vilja lägga mig i fosterställning av all sorts logistik.
 

Kommentera här: