självständiga motiv

Fåfängans fyverkeri nu hemma hos mig,jag ska göra en bild till en text som handlar lite om mig själv...
Känner mig såklart helt trängd av denna uppgift,fast det knappt är ingenting.
Är ju exceptionellt dålig på sådana uppgifter.
Men jag är ju bra på att ställa saker tillsammans på bord,stilleben vill jag arbeta med tänkte jag på kort.
Det var väldigt kort.
Är det inte väldigt fint hemma hos mig,det ska jag verkligen glädja mig åt,läste att framgångsrika och lyckliga människor verkligen gläds åt grejer som de själva och andra gör,känner tacksamhet och sånt från djupet av sitt hjärta.
När jag läser sådant så copy pastar jag och lägger i en mapp med titeln Collien där jag samlar viktig så blir du lycklig information,tills en dag då jag ska skriva en bok om detta ämne.
Har börjat en gång men tappade styrfart av outgrundlig anledning,det kan ha varit något som rörde Joan Collins och Antiken.

Kommentera här: