Linda Spåman född 1986

Min arbetskapacitet verkar vara sänkt till minus 100% just nu,vilket är ganska dåligt för jag ska ju göra något slags konstverk tills på Lördag klockan 21.00 och skriva tusen pratbubblor med online tarot counselling och en text om mig själv.
Och just den där texten om mig själv har jag skrivit om innan,kan inte den som ber en text om en själv skriva den om det nu är viktigt,i tredje person,det känns ju mer ärligt,mindre obehagligt än när man själv ska skriva:Linda Spåman född 1976..............
Jag löser den här stressen med att gå och lägga mig tidigt.
Godnatt
 
 
1 angelina:

skriven

åh, Linda! Har du en egen uppstoppad korp!!!! Blir såklart avundsjuk!!!

2 linda:

skriven

Ja en present från en som tyckte det var orimligt att jag inte hade en uppstoppad korp i hemmet!

3 m:

skriven

så gjord jag med igår.
sömn är mitt enda nöje nu för tiden.

4 m:

skriven

det här är f ö en otroligt vacker bild

Kommentera här: