kulturarbetaren

Det här gjorde jag idag,med tragiskt resultat blev uppläxad av mänsklig potatis,som strax efter jag häftade upp dem här slet sönder dem och pressade ned dem i soptunnan som ni ser på bilden!
Tråkigt.
Han sa också: "Ni kulturarbetare tror att ni kan göra hur som helst!",det tyckte jag ändå var smickrande!
Men synd på de här fina bilderna,när som helst kommer det hända väldigt spännande saker med dessa!
Jag är oroad över att jag håller på att bli en kulturentrepenör....
1 maria kask:

skriven

Man räknar ju med att saker åker ned i sinom tid.
men så sorgligt att de inte hann sitta uppe en liten stund ens, när du investerat.

Men det ser mycket fint ut den sekund de satt uppe!

2 Linda:

skriven

Ja jag accepterar ju fullt att detta är en förgänglighetens yta men det var nog mest den aggressiva personligheten hos potatisen,hans hetsiga mantrande om konstnärer som tar sig friheter.
Hur som helst tråkigt möte med verklighetens folk!

Kommentera här: