i forgive you!

Kom just hem efter en spännande middag där jag och min vän Diane i princip delade bord med ett grälande par.

Mannen från England,Manchester berättade han senare efter att ha involverat oss i deras gräl,som vi först bara tjuvlyssnade mycket nyfiket på i 1 timma.

Brukar inte tjuvlyssna men detta var oemotståndligt.

Grälet handlade om att han hade lovat sin kinesiska flickvän,en mycket attraktiv ung kvinna,i alla fall om man jämförde med honom,att de skulle resa på en weekend till Hong kong för shopping och njutning.

Dock hade han på något sätt åkt utan att meddela henne,eventuellt med en annan kvinna,han upprepade flera gånger att det var så tråkigt att hon fixerade sig vid just denna detalj som var helt oviktig och dessutom barnsligt och löjligt av henne att ta upp och tjata om.

Hon var besviken naturligtvis och hade som straff skickat nakenbilder på sig själv och en annan man,på Wechat,den Engelske mannen sa att han tog detta som ett positivt tecken ändå att hon skulle kunna förlåta honom för skickar man sådana bilder så måste det finnas starka känslor med i bilden.

Hon förlät honom,lyckosamt hade vår beställning försvunnit så vi fick vara med om försoningen,hon sa :I forgive you but it will be very expensive for you!

Han sa även att snart skulle skilsmässan gå igenom från hans brittiska fru och då skulle det ju bli dem på riktigt,hold on baby eller nåt sånt.

Det var också här han vände sig mot oss och frågade var vi kom ifrån!

Igår mötte jag en koreansk uppfinnare som uppfunnit ett helt nytt revolutionerande nästan mänskligt material som han skapat en mindre kedjad kvinna av(blandannat han hade skapat några andra figurer med men alla i miniatyr.)

Jag frågade varför kvinnorna var så små,han svarade :We koreans love our females small.

Sedan stoppade han in hela sin hand i miniatyrkvinnan.

Hur som helst jag känner nu att jag vet allt jag behöver veta om män och kvinnor.

 

Kommentera här: