39

Jag har ju blivit en usel bloggare men jag måste skylla på att jag bara har tid att leva just nu och det är för tillfället underbart att vara en levande människa.
Det som hände mest desenaste dagarna var att jag fyllde år,och jag har ju lite åldersångest men ingen behöver berätta för mig att det är löjligt eller fel.
Jag är nu 39 år!
Hade inte tänkt att fira detta alls,men sen så hände allt,och mer,och så skulle jag ju ha en öppen studio med i lördags och sen då detta med att jag misstag råkat stjäla en spansk miljardärs nyckel till hans hotellrum.
Men det är en historia som inte passar här tror jag,detta är ju trots allt en konstblogg!
 
1 angelina:

skriven

Grattis!! Ett år närmare en botoxspruta! Hahaha!

2 Linda:

skriven

Tack!!!
Faktiskt Angelina gav jag mig själv botox i julklapp!
Hade kanske unnat mig det innan om det inte var så att året då jag fyllde 30 gav mig själv en liknande present och straffades strax därefter för denna fåfänga med att slå ut framtänderna.Men so far so good eller vad man säger.

3 angelina:

skriven

Minsann! Berätta hur det kändes! Var det obehagligt? Gjorde du det i pannan?

4 m:

skriven

du kan inte fortfarande fylla 39. Något mer måste hända innan du reser hem!

5 Linda:

skriven

ok nu har jag inte bara fyllt 39 nu har allt hänt.

6 angelina:

skriven

Fint skrivit om din nya bok i n-kuriren!

7 m:

skriven

fotografier är vad jag vill ha!

8 m:

skriven

nu har detta pågått väl länge.

Kommentera här: