Tecken

Idag visade Ylva mig detta,vår blomma som delade uppslag med Charlotte Perelli och Åsa Grennvalls bok!
Jag älskar ju detta dockhuvudet så mycket,och så älskar jag ju Åsa Grennvall,känner inte så mycket för Charlotte.
Men hur som helst så har ju några av blomsterdockorna från mitt blomdockprojekt blivit utvalda till Fotografiskas Höstsalong,efter att jag skickade in dem!
Och nästa vecka är det vernissage,hur fantastiskt är inte detta!?!?
Som om inte detta vore nog så verkar min bok ha kommit från tryckeriet idag!!!!!!!!!Denna detalj återkommer jag till mycket snart gissar jag,eventuellt på ett överdrivet sjävförhärligande sätt.
Men alla kan ju förstås gå på den här Fotografiskautställningen som varar mellan den 19 September och 7 December på Fotografiska i Stockholm.

Kommentera här: