livsbejakande information

Nu har jag även läst min bok och jag måste säga att den verkligen är bra,och det säger jag inte bara för att jag känner mig själv utan för att jag älskade den helt och hållet från början till slut.
Det är så abstrakt att det blev en bok av alla de där röriga anteckningarna och alla papper,det låter kanske klyschigt men det är ofta mycket rörigt i mitt huvud så jag förstår inte hur jag kunnat vara delaktig i att skapa detta.
Och det gjorde jag såklart inte ensam,en massa fantastiska människor har hjälpt mig med detta,tack så mycket!
Sedan så tänkte jag jättemycket på hur det var när jag arbetade med boken i Peking och den processen som var så tråkig,just då,såhär i efterhad romantiserar jag naturligtvis kring detta,det var underbart jag var som Hemingway typ.
(Hemingway tyckte förmodligen allt var underbart)
Och så tänkte jag också på hur roligt det har varit att samla på mig allt material till denna bok,och det handlar mest om att jag försökt uppleva så mycket som möjligt träffat människor som jag aldrig kunnat föreställa mig att jag någonsin skulle få möta,haft samtal om det okända(fast mest handlar boken om att säga ja till allt möjligt man inte borde säga ja till och att det kan leda en in på nya vägar och magiska möten och spännande äventyr,att göra allt för att bli glad igen osv,livsbejakande grejer alltså)
Man kan förbeställa den på Bokus och om man gör det innan något datum så får man även ett ödesmättat tarotkort med!!!
 
 

Kommentera här: