räven

Av olika anledningar var jag i Varberg häromdagen och passade då på att gå till Konsthallen där det just nu pågår en utställning där blandannat den bländande begåvade Eva Björkstrand medverkar!!
Väskan är dock inte konst,min hemöiga dröm är att i framtiden tapetsera mina väggar med Eva motiv.
Även såg jag min vän Danas Sederowskys verk,eller jag såg ju allt i rummet,det här till exempel
Och det här 
Detta ovan är Kennet Klemets,poet!
Jag var föresten på Ragnar Strömbergs poesiuppläsning igår,insåg att jag är bara rädd för en sak och det är att befinna mig på trånga utrymmen i sambnad med poesi.
Men det var hur som helst mycket fint,Ragnar är ju en gnistrande stjärna!
Innan jag var på poesiuppläsning i en bokaffär så åkte jag och min pappa på utflykt.
Han tyckte det var bäst att åka extra tidigt.
Såhär började det ,poetiskt tycker jag,öppna landskap typ.
Vi åkte hit,detta är sista bilden sedan avled batteriet:även det poesi.
Sedan tappade jag livslusten lite men arbetar på att vara positiv just nu så ger inga detaljer kring detta,jag blev nöjd med bilden!
Och nu har jag ägnat de senaste 12 timmarna åt pappersarbete,men ska bara läsa min framtid så ska jag ge mig ut för att ge bort den här presenten i guld!
 
1 Bruz:

skriven

Älskar allt du gör. Som att allt du tar på blir magiskt! (Nu snackar jag då om det du presenterar på nätet) I vilket fall så undrar jag om ditt tarotkortlek går att köpa nånstans?

2 Linda:

skriven

Tack så mycket!!!
Man kan köpa kortleken på spättans antikvariat i Göteborg eller här http://aktaspaman.tictail.com/

3 Bruz:

skriven

Gött! Ska kollas upp

Kommentera här: