Vi kommer ses varje dag!

I Måndags skulle jag påbörja mitt intensiva förberedelsearbete inför framförallt två saker plus några andra viktiga händelser i mitt liv.
Först och främst ska jag ju ställa ut på Göteborgs Konstförening den 13 December,detta naturligtvis inget som varit okänt för mig men eftersom jag är en sådan som tar ett varmt bad  tio minuter innan jag ska gå hemifrån och befinna mig på en bestämd plats så behandlar jag även denna viktiga händelse å ungefär samma sätt.
Sedan ska jag bygga en vinterträdgårdsupplevelse fast med dockor till en annan utställning jag ska göra i  början av December på Two little birds,även detta sedan ett år typ planerat,men varför vara ute i god tid.
Fast å andra sidan tycker jag ju att det är tråkigt att göra klart för tidigt för vad ska man då göra resten av tiden när man är klar.
Men jag inser att denna metod eventuellt är värdelös.
Så nu kommer det se ut såhär i ungefär en månad,för att då inte tala om de andra sakerna jag måste arbeta med,men tänk ändå att det är väldigt roligt för mig att få arbeta med det som gör mig lyckligast,är inte det fantastiskt!!!
En annan sak som är bortom fantastiskt som jag kommer på,för jag glömmer bort det nästan med en gång,är ju att jag ska åka till Shanghai i mitten av Januari för att vara deltagare i ett artist in residency program där!!!
Men som att detta inte vore redan overkligt spännande så befinner sig min vän Nicklas där,och vi har ju levt ett långt liv tillsammmans,och han har betytt väldigt mycket för min kreativa och mänskliga utveckling,och detta kan ju inte vara ett annat än ett magiskt sammanträffande!
(Jag skrev till honom häromdagen för att verkligen bygga upp förväntningarna att:VI KOMMER SES VARJE DAG!!!!!!)
Nicklas ställer föresten ut i Shanghai denna Lördag och detta kan jag ju inte själv gå på pga geografi och så kanske jag måste glittra någon docka och bada,men i tanken är jag där!
 

Kommentera här: