Routined manipulation

 
 
 
 
 
Jag borde kanske skrivit något innan idag men har varit bortsvept i olika födelsedagsfiranden,måleri och kristna teman,detta hände blandannat.
Use words if you have to!
Och även en kort stund av magi inträffade när jag blandannat hittade dessa böcker
De var del i en samling som jag köpte och gav bort till någon annan som verkligen behövde Routined manipulation i sitt liv.
Söndagen spenderade jag hemma hos min fina vän Lena Junoff,vi är ju nya vänner men jag känner mycket starka känslor för Lena.
Jag tog med min pappa och syster och vi blev bjudna på mat från hela världen,eller jag tror hon sa att det var hela världens smörgås.
En mycket fin dag och jag har ju skrivit det innan men jag tycker verkligen ni ska köpa seriekokboken om Lena,den första i världen!
http://www.bokus.com/bok/9789175150703/lena-junoff-primadonnan-fran-hisingen/
Här fick jag även pröva Lenas nya peruk,en höjdpunkt i mitt liv som ni kanske förstår,då jag älskar peruker!
Det här är Ludde någon hund Lena tydligen har i sitt liv,den var inte i lägenheten i alla fall men som hon har skrivit en berättelse om som hon vill att jag ska illustrera!
Jag har försökt säga att jag är ganska dålig på att rita djur,men den måste vara klar innan jag reser till Kina!
Spännande.
 
 
1 m:

skriven

va många kepsar Lena har!

Kommentera här: