Hur ser detta ut?

Är oerhört besviken på mig själv,jag är en usel medarbetare i hemmakontoret,har ingen disciplin,kände en trötthet förut segla in och lade mig ned på min säng för en kort vila,men somnade och vaknade för en stund sedan.
Att jag ens berättar detta är ju overkligt.
Detta med att arbeta helt ensam i hemmet,där jag tillfälligt har min atelje,eller har jag berättat om hur det var när jag hade atelje någon annanstans,jag var aldrig där och när jag var där kunde jag inte arbeta,kände mig hämmad och uttråkad,obekväm till och med.
Denna atelje erbjöd inte möjlighet att lägga sig ned det var kanske därför.
Men eftersom jag just nu har för mycket arbete,och låt mig säga såhär att det finns tillfällen då jag har inget arbete så det är väl nu jag ska känna glädje och tacksamhet,så finns hur som helst ingen tid för att vila.
Fast jag älskar att vila.
En annan sak som är tråkigt med att arbeta hemifrån,är ju att man kan inte vända sig om mot någon och fråga men hur ser det här ut!?
Nu ska jag läsa en bok.
1 m:

skriven

Jag tycker det ser mycket bra ut!

2 Bruz:

skriven

Ser bra ut härifrån. Vill ha den med damen med ögon i händerna som ett 3000bitars pussel!!

3 linda:

skriven

Jag startar genast pusselproduktion!

4 Bruz:

skriven

Ååååå gört gört! Skulle bli bästa uppfyllda födelsedagsönskningen!!!

5 Linda:

skriven

Detta är inte omöjligt för han som gör tarotkorten gör även pussel....

6 Bruz:

skriven

Så jävla bra! Hur mycket skulle det kosta tro? Är helt seriös med detta.

Kommentera här: