tvivel

Detta med att jag bejakade livet var nog överilat att skriva,inget kan vara längre från sanningen,har köpt tre sladdar idag,på tre olika ställen,väldigt kinesiska,jag kände vid varje tillfälle YES här är den, inga fungerade när jag kom hem.
Cyklade även kanske i fem minuter och brände mig som om jag befunnit mig kort i skärselden.Det är mycket varmt här,har jag berättat att jag kan inte vara i solen för att jag är en rödhårig person egentligen,jag avlider i solen.
Kom in på ett ställe,det var McDonalds och det skar i mina ögon av min röda hud,även personalen såg chockad ut,oroad pekade kvinnan bakom disken på mina flammande armar och gav mig något tips på kinesiska.
Nu efter mycket dåligt beteende hela dagen så dricker jag ett glas vin,eller jag menar en vinflaska som inte ens är min,jag skulle lämna den vidare till en annan,men nu får vi se har den i mitt hem tills vi ses,sitter i aircondition och kommer kanske gråta om en stund,vi får se.
Tvivlet alltså.
Allt kommer gå åt helvete.
1 Thomas:

skriven

Det kommer att lösa sig :)

Kommentera här: