Regnet ska vara svart

Jag skulle ju erbjuda spartansk bildunderhållnings skrev jag ju igår och här är den,lite dans i Wangfujing lite bokhandel,och den stora bokhandeln i Wangfujing är mcket bra för övrigt,flera våningar av allt jag skulle kunna stanna där för alltid eller i en dag i alla fall.
Jag har även lagat mat i mitt hem,inte riset då pga av ingen kastrull men middagen kanske kan kategoriseras under halvfabrikat,fast jag ska vara ärlig och säga att det är inte jag som lagar mat eller ombesörjer saker som rör köket.
Igår efter att ha gått ut dramatiskt då och utlovat bloggstramhet så ritade jag 15 sidor och sedan cyklade vi och åt en kaka.
På kakstället såg jag detta.
Kände ett sådant starkt habegär inför denna docka,som inte var till salu!!!!!
Kan inte hantera när saker inte är till salu,för andra saker runt denna docka var till salu annars så skulle jag ju inte reagera på detta sätt.
Köpte en frukt istället.
Kunde inte bestämma vilken av dessa bilder som blev bäst?
Köpte inte denna.
Såg det här!
.
Avslutar med en viktig anteckning.

Kommentera här: