Museum for the abnormal things!

Jag funderar på att hyra en lokal här och öppna en spådamsalong,jag har hittat en perfekt,och jag tror jag skulle kunna leva ett ljuvligt liv här för alltid.
Men detta är ett sidoprojekt just nu för jag gör ju en bok.
I alla fall,har gjort nästan exakt 100 sidor,och det har utvecklats över förväntan.
Angående mina egna förväntningar på mig själv så är de ofta mycket höga men bara om det gäller mitt arbete,i övrigt är jag hopplös på det mesta men.
Livet är som bäst ett abstrakt mysterium.
Igår fick jag en lapp,av mannen med kamerorna och plåtaskarna,med en adress till kanske en loppmarknad,denna information är bara till dig Walter!
Kan inte läsa tecken,men älskar ju tecken särskilt att få dem,men detta är andra tecken i och för sig,men på Lördag ska jag ta med lappen och ge den till en taxichaufför och så får vi se var jag hamnar.
Spännande,jag har föresten även läst om ett Museum for the abnormal things och dit måste jag med innan veckan är slut.

Kommentera här: