Helvete(sid140)

Är en robot just nu hinner inte ens ta exotiserande bilder på min Kinavardag,så stressad är jag,och jag lämnar bara hemmet för att simma, köpa en penna eller äta middag.
På dessa korta utflykter har jag sett de finaste saker,den unga kvinnan i Hello Kitty pyjamas och rosa platåskor med svandun i rosa och silverglitter som lyssnade på Brigitte Bardot högt ur sin diamantbesträdda telefon som hon avslappnat höll i ena handen och i den andra en påse med mat.
I pennaffären idag talade jag med två unga kvinnor Lily och en annan som inte presenterade sig men som sa "this place is great to find material and other satisfaction"
Och jag förstår precis vad hon menar det är pennhimlen,och suddigummin och plastfickor och gem,och lim och post it lappar.
Jag ska ta ett kort och ge eventuell Pekingbesökare adressen,de har även kit med såg och verktyg för hobbysnickeri,detta ger många pluspoäng hos mig.
De har även serieböcker och andra böcker och målarfärg och penslar,ja ni fattar.
Har även fått ett viktigt meddelande hemifrån,en kvinna vid namn IngMarie vill sälja dockhuvuden till mig....och så är jag inte ens hemma,så nu administre
 
1 angelina:

skriven

Låter toppen, är pennor och sånt mkt billigare i Kina?

2 Linda:

skriven

Det är underbart även om jag inte vill slänga mig med så livsbejakande ord,och pennor är oförskämt billigt!!

3 Ylva:

skriven

Fint!!!! Det blir bra det här!!!

4 m:

skriven

men fancy konstnärsmaterial upplevde jag hade exakt samma pris som hemma

5 jennika:

skriven

Jag gick på en penn-pensel- och pappersgata för två år sedan i Peking. Häftig upplevelse, ville köpa massor men behövde inget. Har huset fullt.

Kommentera här: