Världens sämsta dag

 
Har gråtit på spårvagnen,grät lite på gatan,grät på mitt kontor,vet inte vad som är smärtsammast eventuellt den dyra räkningen för min nya tand eller det faktum att jag på Onsdag ska påbörja byte av min trasiga framtand.
Och jag blir yr bara jag tänker på det plus att jag kommer då ha en temporär tand,men att hålla på med saker som rör tänderna jag tycker inte det känns modernt,det känns så medeltida.
Och varför har ingen uppfunnit ett tandimplantat som inte kan gå sönder??
Tillsammans med min kinesiska för nybörjare bok(kinesiska utan tecken) kommer den oförstörbara tanden revolutionera världen.
Fast sedan detta med att MH370 överskuggar naturligtvis allt annat i mitt liv idag!
 
1 m:

skriven

jag ordnar en tandgala

2 Linda:

skriven

Är tandmartyr nu,men det går snart över!

3 Magnus:

skriven

Har tandfen varit hos dig?

Kommentera här: