nylon och fötter

 
 Jag vaknande extra tidigt idag för att ringa min tandläkare,och laga min tand,jag är ju i och för sig i ett sentimentalt mode just nu men efter att ha varit i nån slags väntan på att hon skulle ringa upp har jag nu gråtit och tyckt överdrivet synd om mig själv.
Det blir säkert bra,sen,men just nu mycket tråkigt.
Jag har ju förlorat minnet kring året då jag gick till tandläkaren i början var tredje dag och sedan bara en gång i veckan och där träsnitt om tortyr från medeltiden utspelades.
Eller det är så jag minns det.
I alla fall under tiden jag väntade på att få en tid om 10 dagar(när man tänker på det är det inte så långt!?!)så rördes jag av att någon sökt efter fötter och nylon i min blogg.
Och den uppmärksamme kanske noterat att det ibland dyker upp fötter här.
Någon gång ska jag rita en lång historia om mitt arbete med fötter och nylon,som jag brukar säga så har jag självklart tystnadsplikt men rent allmänt så skulle det bli en rar historia tror jag.

 
 Här är mina ben i hudfärgad nylon då,till vilken fotälskare som helst.
1 m:

skriven

nästa sökning på "fötter" och "nylon" kommer vara från mig

2 Linda:

skriven

Även Självmord på Frölunda torg är återkommande,är det du??

Kommentera här: