Mundus Inversus

Denna dag har bjudit på så mycket,förutom att jag känner mig obekväm med mina tänder så gick jag imorse ut för att förnya mitt pass i en låt säga vågigt livsbejakande hår,och sedan på vägen lämnade vädret en mängd saker att önska.
Jag råkade läsa om den här flaskposten som någon i Kungshamn besvarat och skickat en yuan sedel till en femårig pojke och bröt då ihop av att det var så rörande.
Eller var det verkligen det.
Det måste finnas någon väldigt bra anledning till att det är så spartanskt på passcentralen,i och försig 200 människor i rummet men ändå,det kan ju vara skönt at få fästa blicken på något annat än en männska.
Sedan världens fulaste passfoto,på riktigt,men som jag sa och inte menade jag behöver ju inte titta på det varje dag....
Äh jag orkar inte ens prata om resten av dagen,nu är jag i alla fall hemma och har fått det orangea kuvertet i brevlådan.
 

Kommentera här: