magin är borta

Eller den är på väg i ett tåg till Malmö och jag ska gå till tandläkaren nu,och jag tänker att om jag måste byta lyxtand så måste det ju vara ett tecken till mig att skaffa en guldtand!!
Eller hur?
Min tandläkare är emot,och säger att man inte kan få ett arbete,jag antar att vi då talar om det vanliga arbetets fröjder.
Min mormor hade en guldtand men hon var ju i och för sig hemmafru men jag måste säga att jag tyckte det var den vackraste tand jag någonsin sett.
1 m:

skriven

hade din mormor framtanden i guld eller "bara" någon av de andra?

Jag älskar idén om dig med guldtand.

Svårt att veta exakt hur det skulle se ut innan man provat - men inget är ju skrivet i sten bara för att man skaffar en guldtand. Du kan ha den som halsbad sen om du ångrar dig.

2 m:

skriven

PS. vi kan göra en test i photoshop om du vill.

3 ellen:

skriven

Guld, ta guld! Kalle hade guld förr (framtand) och det var fantastiskt snyggt.

4 Linda:

skriven

Jag misstänker att jag kommer tänka på det varje dag med besvikelse om jag inte väljer guldtand!
Den verkar ju även bättre ur hållbarhetssynvinkel!

5 Magnus:

skriven

Guldtand är självskrivet, då har du alltid med dig en betalning till Karon. Mycket praktiskt.

6 linda:

skriven

Jag måste göra alla besvikna jag tar en porslinstand en gång till men håller den inte så blir det en guldtand!
Men jag tänker att jag ska vara några år äldre,väldigt tråkigt av mig men man ska inte underskatta en vit jämn tandrad.

Kommentera här: