Fiesta!

En sak som kan vara mycket farlig för mig som saknar disciplin det är att få en vecka extra för att färdigställa projekt.
Fast när jag tänker på det så kan jag ju inte sakna disciplin helt och hållet för jag genomför ju en mängd saker ibland till och med helt i tid,men processen är mycket plågsam.
Som nu,här är en liten serie som ska vara med i en antologi,plågsamheten går inte att beskriva med ord,allt var så jobbigt,varje dag då jag inte gjorde något,jag kan ju bara arbeta precis inpå deadline för att maximera lidandet.
Så alla dagar innan låt säga exakt så mycket tid jag behöver egentligen ägnar jag mig åt typ ingenting minnesvärt men plågas av dåligt samvete.
I alla fall det här ovan handlar om Pamplona det handlar om blod och magiska drycker,kinesiska lyktor och Komodovaraner.
Vad jag ska göra nu är oklart,förutom att överkompensera mig själv med härligheter.
Fast först ska jag träffa Beibei som jag känner just nu att jag kommer sakna så mycket när jag åker,börjar nästan gråta när jag tänker på det.
1 Jimmy Yang:

skriven

Gråt inte Spåman.

2 Linda:

skriven

Gråter aldrig Jimmy,säger bara det,du vet mitt hjärta är ju av sten!

Kommentera här: