Chockerande nyheter

Jag har chockerande nyheter,min bok är klar,de sista två dagarna har jag känt stort tvivel,lidit av narcissistiska vanföreställningar,eller motsatsen kanske är mer korrekt,och det har gått otroligt långsamt.
Tvingades rensa bort en viktig sak,eller jag tyckte den var viktig förut,men insåg att den var omöjlig,det var ett såkallat kill your darlings moment.
Om jag är nöjd??
Jag tänker att detta kan vara jordens mest meningsfulla/meningslösa bok vackraste/fulaste med,men mest lutar det åt superlativen.
Och nu då har jag alltså gjort en bok,känner mig sorgsen och på dåligt humör,men vad roligt ändå!
Det kan man ju tänka på en stund,roligheten i detta.
En annan rolig sak var ju detta!!
 
Min tarotkortlek som jag ritade förra sommaren är förnominerad till Svenska tecknares Kolla tävling!
Och när som helst(efter jag kommit hem från Kina)så kommer den finnas som en riktig produkt!
Men nu ska jag stirra ut genom fönstret en stund och tänka på ingenting.
1 Ylva:

skriven

En så kallad bokchock?

2 angelina:

skriven

såg att du var nominerad, grattis! Ser verkligen fram emot att läsa den nya!

3 Jennika:

skriven

Tjohooo!

Kommentera här: