Viktiga saker från 2001

 
Som naturligtvis inte går att kasta,var tvungen att gå upp på min vind och flytta runt några väldigt tunga saker,tänkte att det kanske var ett tillfälle då även saker kunde slängas,men jag har aödrig slängt något i hela mitt liv så uppdraget gick sådär.
Men fann några viktiga grejor som detta skåp!
Som en dag stod på min bänk på HDK,från Nicklas,jag höll upp det och tänkte det här ska jag spara för alltid!!!!
Lever i den drömmen just nu.
Vid samma tidpunkt samlade jag på sådana här:
Det är nån slags fjärilskvinna på toppen,just i detta nu glömde jag precis av vad de kallas.
Skönheten är ju total,kan inte se mig mätt.
Hittade en påse med rött hår och en halv Jesuskrubba,har även samlat på krubbor,i plats då,en viss typ av krubba,alla går inte bra.
Mycket sådana här produkter som jag tydligen tyckt varit viktiga att behålla för evigt.
Men man kan inte ha för många snöglober,eller rektanglar.
Sådant här tycker jag tydligen är viktigt att spara.Har enorma mängde dockskåpsmöbler av olika slag,synd då att jag sågade sönder mina tio dockskåp och limmade ihop de  på nydanande sätt!?
Sen fann jag detta bildbevis för nåt viktigt minne från 2001,kan ha varit textilkonst,det är ju det jag utbildat mig till!
Ärret alltså.
Hittade även lite gymnasiekonst!
Hittade plagg som jag fick i julklapp 1984 som jag absolut inte kan slänga,av sentimentala skäl.
Den här mönstrade skjortan var inte från 1984 men jag har alltid älskat mönstret kanske för att det är så apart men älskar det fortfarande,kan alltså inte slänga blus från annat årtionde.
Det här projektet slängde jag nu det saknade framtidsutsikter.
Perverst broderi alltså.
Men ett stort misstag jag gjorde som jag på något sätt måste åtgärda var att jag tog med mig de här två ner,den ena ett hjärta med händer den andra en fluffig hund.
 
1 m:

skriven

vilken skönhet!

2 angelina:

skriven

Älskar Bambi-grejen!

Kommentera här: