Spåmanpluspoäng

Då jag lider av intellektuella komplex,känner mig alltså inte helt litterär så är det väldigt stort för mig att jag har ritat en bok,till då,jag trodde inte det var möjligt.
En del av min arbetsmetod är ju att bestämma vad jag ska göra,långt innan jag påbörjat eventuellt projekt,det fungerar ganska bra om man bortser från kreativ smärta,ångest,oförmåga att glädjas en endaste sekund,lidande osv
Men nu är min Äkta Spåman bok klar vilken sekund som helst!!!!!!!!
Den var ju klar för några veckor sedan också men nu mer klar efter rättstavning förtydligande av text och sådant trist.
Är inte detta fantastiska nyheter!
1 Rebecka:

skriven

JOOOO!

2 m:

skriven

jag säger det igen, som lycklig tjuvläsare. manuset är PERFEKT.
Jag ser oerhört mycket fram emot att fira det här i september!

Kommentera här: