Preussisk ordning

Det här är ju en blogg där ingen säger något,utan jag bara matar in bilder av blandad kvalite,med väldigt högt underhållningsvärde om jag får säga det själv,generöst allt som oftast.
I slutet av min Kinaresa tappade jag lusten lite,det berodde mest på att det hände saker i mitt privata liv,det hemliga livet det jag inte visar bilder från.
Jag kände då en stark längtan att bara gå och lägga mig och inte gå upp på väldigt länge,så känner jag ju ibland men det är ju en livsfarlig känsla att hemfalla åt.
Mitt arbete tillåter ju mig att stundtals bara gå och lägga mig och inte stiga upp,det är ju inte praktiskt eller bra för mig ekonomiskt att göra så,men jag kan,och jag antar att det är det vi kan kalla frihet.
Jag tror inte jag begär för mycket men jag behöver uppleva någon slags stimulans,just nu gör jag inte  det,till och med de glittrande dockorna känns ju degenerade.
Ska försöka inför Preussisk ordning igen.
 
 
 
1 Janne Pettersson:

skriven

För att bidra med lite läsarreaktion; det här är en av ytterst få bloggar jag följer, med intresse!

2 Linda:

skriven

Tack Janne!

Kommentera här: