Maria Boij

 
Jag är ju vän med Maria Boij på facebook och instagram men vi har aldrig träffats i verkligheten,jag tror vi varit med på samma utställnig någon gång men det betyder ju inte att man behöver träffas då heller.
Hur som helst så är jag mycket tagen av hennes arbete,minst en gång om dagen så känner jag Maria Boij jag älskar allt du gör,och här kan ni ju också få ta del av hennes magiska undersköna värld http://mariaboij.blogspot.se
Och nästa gång ingen vet vad de ska ge mig i present,overkligt nog säger ju människor sådant,så kan jag tänka mig någon av de här pjäserna.
 
Har vanföreställningar(fast de kan ju vara korrekta) om hur Maria har det hemma,hur det ser ut,hur hon är,har helt enkelt vaneföreställningar om Maria Boij,det här kanske måste bli min tillfälliga livsuppgift nu när jag inte har en bok att göra,att söka upp Maria.
Eller kanske bara skriva ett brev.
 

Kommentera här: