Börjar alla meningar med Jag.

Är hemma från en kort resa ut i naturen,det var ljuvligt och jag ville åka hem hela tiden.Delade tält med kvinnan i rött,älskar henne!
Alla jag samtalade med talade om sig själva så även jag,vad annars kan man tala om,en annan minnesvärd sak var att jag åt Kiwi för första gången i mitt liv,en kiwi kanske man säger.
1 Jimmy Yang:

skriven

Ser fantastiskt ut. Fullt och strålande. Maria sover så kyskt.

2 Anonym:

skriven

En kiwi, två kiwinnor?

3 m:

skriven

tänk att du behövde stå ut med denna jag-centrering och narcissism från mig även då jag sov.
Jag ber om ursäkt!
Men tur att du älskar mig, kanske ger det visst överseende.
(älskar dig också och skall uppfostra mitt undermedvetna tills nästa tältupplevelse)

4 m:

skriven

och till jimmy yang:
visst gör jag!
jag tror att jag vid tillfället då jag lade mig inte var medveten om att jag bar kläder,
linda var ju jet-laggad och mer ordentlig med läggdags om man säger,

jag har ju ett dåligt trackrecord när det gäller att avsluta ett trevligt kalas.
*Är glad att jag har alla fingrar och tår!

5 Linda:

skriven

Du sover ju alltid i den röda kappan Maria!
Och till anonym jag har köpt tre kiwis idag!

6 m:

skriven

det är ju en hemlighet

7 m:

skriven

trott i alla år att du åt kiwifrukter. bra för dig med c-vitamin! nu kanske allt förändras!

8 Rebecka:

skriven

Men Linda kände du dig glad av kiwi? Tyckte du att det var gott? Känner du dig piggare nu? Jag skickade Bodils teckning och något med mexikanska döden till dig idag.

9 Linda:

skriven

Jaa tack Rebecka,men menar du att man blir lyckligare av kiwi,glad??(okända begrepp för mig)

Kommentera här: