Lo-katten

 
Denna dag har jag vigt åt steg ett i en mycket svår process det vill säga att söka Kina Visa,jag blir ju paralyserad av alla sorters pappersarbete.
Men nu tror jag att alla papper är i sin ordning,men jag vet ju också med all kinesisk visdom jag samlat på mig att något kommer vara fel och fattas.
Jag gick även upp tidigt för att tvätta,en sak jag tycker är mycket tråkigt,vilket påminner mig om att jag lämnat kvar tvätt i tvättstugan och borde skynda mig hem,jag är på ett vitt kontor just nu och skriver ut viktiga papper.
På vägen hit råkade jag se mitt ansikte reflekteras i ett fönster och kände att jag åldrats 10 år den här helgen,jag tänkte även att jag såg ut som et klot pga för mycket psykofarmaka,men passande just då passerade jag en hudklinik som jag då spontant besökte.
Jag talade med en kvinna hälften människa hälften Lo-katt!
Blev exalterad trots detta.
Mer om detta i framtiden,kanske.
 

Kommentera här: