järtecken

Det låg ett järtecken på mitt golv,djävulskortet,alternativt dammsugaren som man kan skymta i ett hörn ovan,kortet saknar kortlek och jag fann det när jag försökte rensa golvet,men det behöver såklart inte betyda något dåligt det hade ju varit värre om det var typ Tornet.
En verkligt oroväckande sak är att mitt BRF:Ensamheten manus är spårlöst borta i min lägenhet får jag förmoda men det är ju en Bermudatriangel av papper.
Det här är kanske ett undermedvetet Kill your darlings,ska försöka se det så,lättsamt.
Apråpå Brf:Ensamheten så fick jag i förra veckan ett mail från en kvinna som undrade om jag kunde ta bli nån slags person i bostadsrättsföreningen som bildats i mitt hus,det är alltså inte någon utan man önskar att det ska bli en,århundradets dröm alltså!
Håller tummarna.

Kommentera här: