dockarmar

Det här projektet har jag nog inte skrivit om innan,fast Stormtrooperhjälmen har väl skymtat förbi vill jag minnas.
Ja och det är precis som det ser ut faktiskt,men nu befinner jag väl mig i den här så kallade processen,och kan inte med ord beskriva hur det här kommer se ut sen.
Men jag ska återkomma i frågan med rikligt bildmaterial.
Det är till en utställning som jag ska vara med i nästa år.
Fast nu tog mina dockarmar slut,tråkigt när det blir så.
En annan sak som hänt idag är att jag lyckades nästan helt utan hinder ansöka om kinavisum,så nu är även detta mycket nära,alltså att jag reser till Shanghai för att vara på det här fantastiska stället i några månader!!!
Vad jag ska göra där får ni se när jag är där,har inte helt formulerat det för mig själv ännu,och inte heller riktigt hunnit tänka på att jag ska åka iväg för jag har haft en massa andra saker att tänka på helt enkelt,men nu gör jag det.
 
 
 

Kommentera här: