1 angelina:

skriven

vad använder man det till? Bra att ha om man är eldsslukare förstås!

2 m:

skriven

man gör rent såklart!
tex lim på ritbord.
glasytor mm mm

3 Linda:

skriven

Har inte ännu börjat med eldslukeri,tycker det verkar farligt!Behöver heller inte rengöra ett ritbord,men hittade dessa två föremål på ett golv någonstans och det föll sig naturligt att sammanföra,dock måste jag säga att det nog mest av allt blev en Saga Norberg homage!

4 angelina:

skriven

jahapp, jag har använt kemisk bensin för att rengöra men visste inte att det fanns något som hette medicinsk bensin. Låter som en bra boktitel.

5 m:

skriven

jag har förhastat mig - jag har nog själv använt just kemisk, ej medicinsk. Men - låt oss gissa att den används till exakt samma - men inom medicin.
Lite renare kanske. Som den sk läkarspriten.

Kommentera här: