Hur ska det gå?

Den senaste veckan har jag blivit en worrier,gnisslar tänder och tänker på att jag så snart ska resa till Shanghai och där har jag ju aldrig varit och det känns okänt,varför ska jag göra det,vill bara göra,åka och äta sådant jag känner till och tycker om?!
Och jag kan inte tänka ordentligt på det jag ska tänka på som händer innan jag reser bort,som Ouija-bräde workshop på Måndag på Frölunda Kulturhus,alla får komma(dock inte ni som själva vet vilka ni är!!!)
18.00 börjar det.
Jag har tillbringat en förmiddag på Hornbach och sågat brädor,inte jag utan en annan som inte verkade lycklig alls,men det kanske är så om man arbetar där.
Själv arbetar jag ju helt fritt,det oroar mig om jag ska vara ärlig,borde jag inte ha lite mer struktur,tänker på detta ofta.
Hur kommer det gå,det går ju ganska bra just nu men så precis när jag ska somna så tänker jag:Så här kommer det kanske inte alltid vara,ta och tänk på det i cirka 45 minuter,nej tänk på det i 145 minuter!!
Sedan somnar jag och vaknar outvilad,(är detta medelåldern?).
Idag vaknade jag föresten av att det ringde på dörren och utanför mitt nyckelhål stod två män med tidningen Vakttornet,det är ju föresten mycket mycket ovanligt att någon hälsar på mig(jag bor i uppförsbacke).
Jehovas Vittnen ligger säkert aldrig och oroar sig innan de ska somna.
Hur som helst hade jag inte kunnat bjuda in dem då alla golvytor är täckta av vitmålade ouija-bräden,men det var inte därför jag inte öppnade dörren.
 
 
1 Buy-Soft-Sig:

skriven

Hi, I recently came to the Silenius Store.
They sell OEM RosettaStone software, prices are actually low, I read reviews and decided to Buy Boom 3d, the price difference with the official online shop is 10%!!! Tell us, do you think this is a good buy?
Buy Collectorz

2 Ronaldsit:

skriven

Hello dear friend, I would like to offer placement of your link (or links) on different platforms of the internet such as: forums, blogs, comments and much more. . .

Increase your Visibility Boost Your Seo Rank - Get Organic Traffic From Google. Ranking in Google isn’t hard. All you need is a healthy number of backlinks from referring domains that have authority and trust in Google’s eyes.

This Backlinks Service Benefits:

1. Easily get Google rankings

2. Get a lot of traffic from Google

3. You can earn from the website in different ways

4. Increase Domain Authority (DA)

Quality guaranteed !

PRICE - 10$

WebSite - http://traffic-for-your.site/

Kommentera här: