allt som ska vara vitt

Jag gav bort mitt sista ÄktaSpåman-ouijabräde till min vän Rebecka,så nu kan hon kanske få svar på alla  viktiga frågor,och det gav ju mig ett utmärkt tillfälle att göra en nya upplaga magiska bräden.
Man behöver bara åka till trävaruhus och samtala med män som med död blick tittar rakt in i ens ögon och sänder andra himlande blickar till mannen man är där med(om man är med en man).
Man kan också få en föreläsning om att garantin gäller inte om man till exempel väljer att köpa en helt värdelös köks-ö på IKEA  och sedan tar den till en som sågar grejer på trävarhus(som tar 6 nej kanske 700 kronor i halvtimman...)så gäller inte garantin på den där IKEA grejen.
Men det fattade ju jag!
Sedan sticksågar man bara lite runt kanterna,eller så kan ens pappa göra det.
Och vad mer,sedan kan man ju sandpappra brädena lite för att få en mjukare ton på dem i sin enrumslägenhet där man samtidigt väver ett orosmoln.
Och så kan man lika gärna måla allt som ska vara vitt,vitt!
Men spännande eller hur!
1 m:

skriven

oäkta spåman!

2 Linda:

skriven

Alla är Spåmän,trots att jag hatar diy-kulturen tipsar jag alltså om hur man gör,jag tycker det är demokratiskt!
Alla kan.

Kommentera här: