kallskuret will tear your soul apart

Förlåt mitt frånfälle,jag var tvungen att ägna mig åt en mer mänskligt äventyrlig dag,tog inga kort.
Men nu ritar jag i alla fall och åt den mest fantastiska middag på vår takteras,jag har har lyckats till 50% kan man säga med det disciplinerade livet,men å andra sidan borde väl det verkligt allvarliga livet börja imorgon!
Det jag ska göra är att göra en bok då med titeln Äkta Spåman  som handlar om mitt liv som spådam,det jag gör förutom att rita och måla,mitt riktiga arbete,eller det andra kanske är mitt riktiga arbete.
Och denna bok kommer ut höst på kolik förlag,det blir väl roligt,och dessutom kommer då min helt riktiga tarotkortlek finnas som just kortlek och inte bara på bild!
Tiden kan inte gå tillräckligt fort känner jag eller sakta heller för den delen,idag var en otroligt fin och magisk Peking dag jag mötte vilt främmande människor och talade i timmar om allt möjligt,åt konstig mat,drack vin talade kinesiska(detta är ju naturligtvis inte säkert sant det kanske bara var min egen uppfattning).
Och nu sitter jag vid mitt skrivbord och ritar och  lyssnar på en grälande familj men det är svårt att veta såklar,de kanske är jätteglada och uttrycker detta jag kanske är nordiskt hämmad.
 

Kommentera här: