Young tofu

 
 
Mötte en hund som bor utanför oss när vi gick ut för att äta harben.Eller det var bara jag som skulle äta harben,det vattnades i mun till och med,Joel är ju vegetarian.
Dock meddelade servitören efter att vi väntat en stund på maten vi beställt att young rabbit legs where not possible,samtidigt kom Joels magical golden tofu in,en rätt strösslad med räkor.
Besvikelsen.
Sen blev det lite sådär.
Jag möter ju alltid människor(män) här som bara måste berätta/visa mig till det absolut bästa stället med det ena och andra,en del av mig vill hemfalla åt självskadebeteende,men idag tänkte jag själv börja säga att alla ställen där jag ätit på har det bästa det ena eller andra.
Som här ovan ser ni de godaste nudlarna jag någonsin ätit,om jag bara visste vad restaurangen heter så kunde jag ju tipsa alla som ska till Peking om detta.
Detta är den sötaste blomsteraffären som ligger i Andingmen nära där man kan äta de bästa nudlarna någonsin,jag tror den heter "Enjoying life".
Sen träffade vi den här pojken som borstade tänderna blev handlöst förälskad tog en suddig bild.
Innan vi såg honom så drack vi drinkar i en röd trång bar som bara spelade Blur,och när vi kom in "Youre so great" och det är ju en av världens bästa.
Överallt odlar man växter och detta måste jag också börja med på min takterass känner jag.
Sen såg jag detta,en rörelse där man kan dreja,på gatan,och det verkade svårt att få en tid.
Och nu är dagen slut vilken sekund som helst!
 
 
 
 
 
 
 
1 Rebecka:

skriven

Jag kanske måste inkorporera dreja-på-gatan i min nya salongverksamhet, jag ska sälja vin och kakor och erbjuda handgjorda tatueringar i stället för litteraturkritik men det ska finns böcker. Jag måste nu snabbt lära mig dreja och tatuera bara, men det kan väl inte vara så svårt, vad tror du? Tack igen för att jag får ta del av ditt äventyr. <3

Kommentera här: