oraklet i Delphi

Försöker hitta en scen med oraklet i Delphi,jag behöver inspiritation till mitt äkta spåman framträdande i nästa vecka,jag vill minas att det finns en sådan i denna film,men kanske minns fel.
Överhuvudtaget när jag ser denna fantastiska trailer så tänker jag såhär måste ju livet vara varje dag,annars är livet meningslöst.
Fast angående mitt äkta spåman framträdande så hade det optimala varit att bygga en grotta av frigolit så kunde jag ligga därinne vitmålad och säl lik,lite flottig av en eld som aldrig slutar brinna och så måste jag klipppa håret och blondera mig.
Nu ska jag bara sy ett tält,känns lamt.
 
1 Magnus:

skriven

Kan du/ni aldrig oraklar er på närmare håll. Typ Vandalorums gräsmatta?

2 G:

skriven

Hade jag inte vetat att det var Fellini som gjort "Satyricon" så hade jag, av trailern att döma, gissat på att det var Pasolini

3 Linda:

skriven

Ja men vi åker dit vi blir inbjudna!
Detta är kanske inte världens bästa film men med många otroligt vackra och starka bilder,du ska väl genast se den G?

Kommentera här: