one day one life

Maria upplyste mig precis om att hon var en kinesisk nyhet och detta gör mig så lycklig!
Detta var föresten sångerskan jag skrev kunde orsaka missfall men var mycket tjusig,one day one life alltså.
1 Rebecka:

skriven

Maria Kask, hur bär du dig åt för att alltid se så fantastisk ut på bild? Många med mig som undrar.

2 m:

skriven

Rebecka! Så roligt att du tycker så. Här var jag ju ovetandes och bara en lycklig slump att det inte är katastrof! Dock hade jag ju sträckt lite på haklinjen om jag vetat...
Överlag har jag nog skrämt mina vänner till att aldrig posta de värsta - det är en mycket viktig faktor!

3 m:

skriven

Rebecka! Så roligt att du tycker så. Här var jag ju ovetandes och bara en lycklig slump att det inte är katastrof! Dock hade jag ju sträckt lite på haklinjen om jag vetat...
Överlag har jag nog skrämt mina vänner till att aldrig posta de värsta - det är en mycket viktig faktor!

Kommentera här: