Då säger vi så.

Gör en repris på Afrikaklänningen,jag har ju inga kläder att ha på mig,det är ett faktum,har provat en mängd olika fula ensemblar,
Vad mer kan jag berätta denna sista dag på året,lider ju av posttraumatisk Kinasorg,det är såklart bortkastat.
Dragkedjan hoppade ur Afrikaklänningen jag grät,det hade nog inget samband.
Det har ju varit ett fint år tycker jag trots allt,det sämsta var att jag och min pappa inte talade med varandra på fem månader och det bästa var att vi blev vänner.
Och boken blev perfekt,BrfEnsamheten då,Äkta spåman resan började och växthuset blev fantastiskt,och herregud jag gjorde ju en tarotkortlek också.
Och åkte till Kina.
Och träffade magiska människor och ljuvliga människor och alla sorters människor.
Om jag är lycklig är oklart men det har ju inte med ovanstående saker att göra.
Nu går jag ut,är flera timmar försenad,och det har bara med lättja att göra.
Jag hoppas ni får en fantastisk kväll och tänk att denna dag inte är så viktig utan det är ju det kinesiska nyåret som räknas i början av Februari,och det är Hästens år tror jag,och det kan ju inte vara ett slump.
1 Rebecka:

skriven

ÅH du ser fantastisk ut, tack för i år, tack för alla år som ska komma inom magi och allt annat!

Kommentera här: