Boy next door seeks adventure

En bra sak förutom att inte sova med dödskallar målade på händerna alltför nära ansiktet är att inte vara ute jättesent utan kort till porten hem.
Jag känner att mina brott mot samhället håller på att växa,men jag är ingen dålig människa det är jag inte alls.
Maria säger att hon bara behöver sova bara tio minuter,jag hatar att jag måste vara den ansvarsfulla just nu,det rör sig om sekunder från att även jag somnar bara tio timmar eller nåt.
Igår fick jag föresten för första gången en falsk 50yuan sedel,jag blev glad,äntligen all oro jag exponerats för under åren händer äntligen,watch out for those...jag tror det var cykeltaxi från Ryska marknaden!
Rätt åt mig kanske efter all postkolonial färd i röd droska .
Sedan kom vi hem och såg detta,någon har stulit saxofontomtens saxofon.
Saxofontomten är oerhört populär i Beijing,i alla hörn står han och spelar på sitt instrument.
En sak till jag är verkligen ledsen över att åka hem nu,jag älskar att Maria har varit här,jag älskar Beibei och Nancy och några andra,dagen igår,de andra dagarna.
Alla fantastiska människor jag mött från hela världen,nu ska vi åka hem till Göteborg och möta människor från Göteborg,fast jag längtar ju efter några där också...
Men känner ändå alltid efter en resa hit att livet känns andefattigt,ensamt och tyst.
 
1 Thomas:

skriven

Tack för att du har delat med dig! :)

2 Linda:

skriven

Tack Thomas!!

Kommentera här: