Från barn till död

Alltså jag har ju gjort en barnbok ,men hade glömt bort den lite under min tarotkortpsykos men efter att ha Rebecka Å skrev att hon råkat skriva en barnbok på sin semester eller en helg eller var det en Fredags kväll så kände jag att jag att den här latheten jag uppvisat den senaste tiden måste upphöra.
Jag måste bli en högpresterande person,igen,jag vill ju tro att jag varit detta innan det djupa svarta hål jag föll handlöst i,i början av sommaren.
Vilket påminner mig om att jag inte skrivit om hur det gick med allt,detta att jag skulle göra ett försök att ta mig samman och fortsätta vidare och så vidare.
Jag fortsatte det var en närmast fysisk ansträngning,särskilt då vi skulle åka på Spådomsturne,och det var ju en fantastisk resa med mina fantastiska vänner Maria och Magnus,jag älskade varje sekund(efter de första 36 timmarna)
Äh föresten detta är ju ointressant och hur som helst nu håller jag på med de sista sidorna av min bok "Från barn till död"
Och den har ju inget förlag eller just nu bestämd framtid så det kan jag ju berätta allt om snart,hur jag stoppar manuset i ett kuvert och skickar det någonstans.
Och så får jag kanske ett svar.
Jag har ju en tanke och plan men det är ju en mycket bra början på allt.
Eller som det står i boken Allt börjar med att man föds.
 

Kommentera här: