Eoner

 
Jag har väl nämnt detta med att jag ska ställa ut på Frölunda kulturhus den 14e September.Och det är ju kul och en sak jag vetat om i två år.
Men jag måste ifrågasätta beslutet att ändra ide och riktning  två månader innan och sedan sätta igång en månad senare.
lfrågasätter bara mig själv då.
Fast om man kan skylla på den så kallade processen så kanske detta var det som det tog två år att komma fram till.
Men jag vaknade och kände mig yr.
Målade eoner hela natten.
Och jag är opålitlig och måste ägna mig åt detta dygnet runt från och med nu.
Det har väl framgått att jag arbetar i mitt hem fast ibland går jag till andra människors kontor när jag ska göra pappersarbete.
Detta att jag måste vara inomhus och förberda min utställning sammanfaller just nu med att huset som jag bor i har lindats in i ett blått tyg för man ska byta ut balkongerna ett lyxproblem jag vet men det är väldigt mörkt hemma hos mig och jag är omgiven av magiska föremål från min spåmanupplevelse  i somras och jag gissar på ca 500 dockhuvuden.
Och vad försöker jag säga med detta?jag vet inte och jag tror inte heller det är särskilt synd om mig.
 
 
1 m:

skriven

all time favorite i blick

2 Magnus:

skriven

Eoner är opålitliga. Ta dig i akt!

Kommentera här: