Atlantis

Jag och anden av min ofödde son gick för att arbeta med magi och framtiden på Stora Teatern,se in i framtiden och så vidare igår,föga kunde jag ana hur utmattad jag skulle bli.
Känner mig helt försvagad,vaknade förvisso med Göteborgs snyggaste kvinna i min säng men alla mina extraordinära krafter har försvunnit orkar inte ens konversera med Maria Kask!
Fast först skulle vi gå middag,hängde in anden i garderoben och blev starstruck av PC Jersild.Vill dock understryka att vi ente ens satt i närheten till varandra,eller talade eller något,jag var bara en voyeur.
Från det ena till det andra,fantastiskt eller hur,stundtals så måste jag säga att mitt liv är det bästa livet någonsin.
Jag föreställer mig att endast Marie Antoinette hade ett härligare liv,men hon åkte nog aldrig kollektivtrafik hem,alla ville i alla fall veta allt om sina kärleksliv,och exakt vad de skulle bli.
Kontrollfreaks alla,och när jag väntade på 18 bussen till Johanneberg lyssnade jag på en kvinna "som bara ville veta om han var allvarlig eller inte".
Idag saknar jag alla magiska krafter.
 
 
1 Magnus:

skriven

Jag är mållös! Först debut som Äkta Spåman och sedan få vakna med Frk Kask vid din sida. Jag tror ditt liv nu är fulländat!

2 Linda:

skriven

Nej det måste komma något mer!Känner det på mig.

Kommentera här: