ballongerna

Kände mig ju djupt deprimerad igår,ja till och med ensammast i världen,känslan förstärktes i morse  då jag noterade att alla jag känner på facebook hade varit hemma och tittat på melodifestivalen.
Inte något man ville dölja utan basunerade ut med samma exalterade ton som låt oss säga man känner när man är trött på svältkatastrofen i Darfur eller våldet i Syrien eller sympatiserar med ship to Gaza.
Men jag tog mig samman,min pappa väcker mig okristligt tidigt på helgerna,han hade sagt till Joel häromdagen att han gör detta för att göra mig glad.
Här knyter han en viktig knut.
Mina första mycket nöjda kunder.
Fast här har den röda ballongen precis flugit ur Elsis hand.
Min assistent Maria.
Gjorde några otroligt bra huvudfynd.
Ballonger det vackraste som finns.
1 Magnus:

skriven

En stol av Yngve Ekström! Undrar vad priset är?

2 Anonym:

skriven

Åh du såg att det var Yngve,gissa hur många gånger människor har sagt att det är nåt fel på stolen den ser konstig ut,vart är fårfällen?

3 [email protected]:

skriven

Laminon, har två med svart skinn och en med fårskinn, från mina egna får. Hittade killen som syr skinnen till alla Laminos, så han fick några skinn av mig och nu är stolen som ny, mjuk, grå och jättefin.

4 m:

skriven

människor på loppis: skaffa referenser.

linda: du ser ut som ana martinez!

Kommentera här: