Its not a marriagering its a friendshipring!del2

Ja vad kan man säga,jag har haft några magiska dagar,med olika människor.
Jag vaknade precis,eller det kanske man inte kan säga då det har tagit mig en timma och lägga upp de här bilderna men för dramaturgin då,ska gå och äta frukost göra min kinaläxa och just nu i detta tjuvlyssnar jag mina amerikanska grannar ett par som börjar dagarna med att öppna sitt fönster och sitta vid det och tala mycket högt,så det är kanske inte ens tal om att jag tjuvlyssnar.
Hon säger nu I know i can make it here,im the best han svara yeah you can totally make it here.
Vilket föranleder mig att tänka på den kinesiska kvinnan Nancy som höll ett brandtal om the compassionate China och Peking ja det är lite som Hollywood,allt kan hända....
återkommer kanske till det.
1 anna:

skriven

Hej!
Är det där en riktig tårta som går att äta?
Det verkar finnas mycket knäppt att köpa i kina, är sånt "krafs" dyrt?
kram anna

2 m:

skriven

make it or break it

3 m:

skriven

ps. jag har ju fått sådana kinagåvor av Linda L, boxar formade som jortnötter.
En egen nisch!
Jag var dock mest avundsjuk på hennes egen favorit, en anka som åkte runt och spelade musik och till sist lade några ägg. Om du ser så vet du!

4 m:

skriven

jort är jort

5 Linda:

skriven

Anna man kan köpa allt i Kina allt som är dyrt och allt som är billigt,men krafs är väl tråkigt att säga om den vackra jordnöten med sjungande fåglar som jag köpte i present till en bekant för 4 kronor!
Fick den förvisso tillbaka efter 10 minuter för han orkade inte med en massa onödiga grejer hemma...
Tråkig inställning.
Maria ska leta efter en anka till dig!

Kommentera här: