crazy yatzy

Identifierar mitt emotionella bagage,skriver på min kriminalroman,skriver en självhjälpsbok om hur man blir lycklig(vet ju allt om detta),tänker på trädgårdsböcker,godisfabriker vart hittar man dem i Kina?
Ska jag åka hem på söndag eller inte,kan stanna kan åka hem,kan stanna med,kan åka hem.
Råkade köpa jättemånga skor igår,motiverade det för mig själv med att jag behöver uppmuntran just nu.
Och vägledning.
Har köpt mycket olika hår med.
Älskar ju hår och skor.
Har ju kommit på en egen teori om hur man blir lycklig,det handlar om acceptans av sig själv och att inget spelar egentligen så stor roll som man tror.
Man tar alla alternativ man har,och kastar upp dem i luften och så fångar man det första man känner för som ramlar ned emot en,man kan sträcka sig efter det om man vill.
Men man kan inte vänta för länge på att rätt sak ska ramla ned på en.
Så kanske är min slutliga teori att kasta upp allt och sedan tvunget ta det första som kommer,Norsk Yatzy variant.
Svårspelad för individualister kanske.
Men det finns ju såklat Crazy Yatzy med.
 
Jag har inte sagt kanske att jag planerar att bli kbt terapeut,fast jag orkar inte gå någon utbildning,känner mig färdig,vill bli borgerlig begravningsentrepenör också.
Och nagelterapeut kan jag också tänka mig.
Men med så många olika hår så kan jag ju bli en massa olika människor.
1 Martin:

skriven

Hej, vet inte hur jag kom in på din blogg. Hamnade på den lite slumpartat alldeles precis..
Men jag gillar den, du har en skön stajl
Hoppas vi råkas // Martin

Svar: Ja när?
Linda Spåman

Kommentera här: