dockhem bortbytes

Vaknade i dockhemmet och kände att jag kan inte leva såhär mer,jag vill ha det mer vitt och vitt.
Jag är redo,men vart ska dockorna bo?
1 Magnus:

skriven

Svårt ! Enkelt ! De kunde bo hos mig. Eller mitt på femman i en glasmonter.

2 m:

skriven

här hör man ju att du är utsocknes "PÅ" femman. eller du kanske iofs menar ovanpå, utanpå?



jag adopterar dockorna när du vill utan att blinka och du kan få tillbaks dem när du vill, men tror du inte att det bara rör sig om utattning. är det verkligen så att du kan leva utan dessa. de är ju ljuvliga. jag tror du skulle dö av saknad efter ett par dagar. du saknade ju dem väldigt när du var i kina.

3 Johanna Palmborg:

skriven

Kan också tänka mig att adoptera en och annan dock. De skulle få det så bra hos mig och dessutom få massa nya kompisar! Yey!

4 j:

skriven

Jag vill köpa en docka

Kommentera här: