1 Anita:

skriven

Hej Linda.

Jag läste just en artikel om dig i GP och fick en tanke att jag haft dig på dagis i Lindome (Valås förskola) i slutet på 70 eller början på 80-talet. Det kan ju inte finnas så många Linda Spåman, men jag minns dig som ljus hårig. Vore kul att få ett svar om detta stämmer. Jag hette då Anita Andersson. Kram

2 Linda:

skriven

Så är det alldeles säkert Anita!

3 Viktoria Schiöler:

skriven

Ah! Med tanke på att du svarade ja på förra kommentaren behöver jag ju inte fråga om vi drack Lambrusco ihop i Växjö för 15 år sen. Jag tycker ändå att du är lik den Lindan, och jag ska köpa din bok så fort jag får tag på den. Ha det bra! / Viktoria Schiöler

4 Linda:

skriven

Det hade ju såklart varit alldeles underbart att få dricka Lambrusco i Växjö för 15 år sedan,vi kan väl säga att det var så trots ovanstående kommentarer!

Det är klart du ska köpa min bok den är väldigt bra och snygg och utgiven på ett stort förlag så den går att köpa överallt!!

Kommentera här: