Marietta Fortune

Min plan är just nu att se ut såhär men jag saknar vita kläder,faktum är att jag knappt äger några kläder alls,försökte också locka upp luggen på en blond peruk i ugnen förut men jag behöver inte gå på detaljer kring det,Marietta kan ju ha rakt hår med.
Den här klänningen kunde jag ju haft om den inte hade en blodfläck på sig,(ska aldrig tvätta den).Den här bilden skickade jag till min vän Nicklas så han skulle känna hur sorgligt det är att vi inte kommer träffas,har inte fått någon respons,tråkigt när det blir så Nicklas!
jaja jag vill trots detta tråkiga uttrycka hur tacksam jag är över att ha fått uppleva ett fantastiskt år,precis som många år innan fast jag var mindre tacksam då.
1 Magnus:

skriven

Den där Nicklas. Ja ja..det är trist. Annars är tacksamhet något väldigt subjektivt.

Kommentera här: